Alla inlägg under mars 2010

Av Desiree Milo - 2 mars 2010 20:24

Har gjort om i lägenheten har änligen fått mitt bord vid sängen så nu kan man ha en lampa osv brevid sig :) känns som man fick mer plats runt sig de är väldigt skönt :)


Orkar inte skriva mer så nu ska jag se tv!


Godnatt allihop!

  

Av Desiree Milo - 2 mars 2010 16:58

Funderade på att gå och bada med Mosan idag men så kom vi på att vi inte har badblöjor hemma :(

Så man får vänta ett tag med att bada med henne synd att man måste ha blöja på bebisar :(.


Annars har de  inte hänt mycket idag bara varigt hemma och tittat på tv hela dagen, Mosan har ju haft kul med alla hennes nya ljud :) Ne nu blir de Greys anatomy sen ska man göra mat :)



Pussåkram

Av Desiree Milo - 1 mars 2010 21:48

  

Kan inte fatta att du snart är 1år <3 Älskar dig mest av allt mammas lilla gullunge!

Av Desiree Milo - 1 mars 2010 20:30

I fredags va man ju på skolan som vanligt sen efter skolan kom man hem och bestämmde sig för att åka hem till Emeli i Nyland, hade jätte kul Maria lät mig nästan aldrig ta i Mosan. Så jag å Emelie gick hem till Niclas på fest med de blev ett kort besök :)


Lördagen kom och jag fick sovmorgon för Emelie å Maria tog Mosan vid 8-9tiden på morgonen för att jag skulle få sova. Sen på eftermiddagen drog vi hem till mig, gjorde inte mycket titta på tv och lekte med Mosan :) Måste vi göra om Emzan<3


Söndagen kom och Emelie åkte hem sen myste jag å älskling i soffan, kolla på filmm hela kvällen märkte knappt av Mosan mer än när hon vakna och ville ha lite välling :)


Idag har man inte gjort  något som helst eftersom man inte va på skolan så blev de en snabbis på stan och köpa en overall till Mosan sen gick vi hem och åt lunch sen hände inte mycket lite träning på att gå och så klart lite lek :)

Precis sett på outsiders :) jävla kung inslag idag :) Nu blir de att se mer csi coh hoppa ner i sängen brevid familjen :)


Gonatt allihop<3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards