Direktlänk till inlägg 19 november 2009

Ett tag sedan!

Av Desiree Milo - 19 november 2009 16:24

Nu va de ett tag sedan jag skrev! Livet är allmänt piss fattar ingenting längre, ligger vaken varje natt å bara tänker då är ju ända tiden man kan tänka utan att någon stör. Är mycket hemma med Moa får ju inte sovigt så mycket om natten ja bara vandrar runt och kan verkligen inte somna fyfan jag hatar det :@ vist de är skönt att vara hemma med henne men man skulle ju gärna kunna vara i skolan lite.


Börjar dock bli sjuk igen hostar satan ingen :( Hoppas de går över snat.


Ne nu ska jag kolla om Tina har svart på min mail kanske skriver i mörra lr i kväll.


Ha de bra pussåkram

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Desiree Milo - 17 juli 2010 23:02


Du klagar aldrig på hur jag är elle vem jag är du tar mig bara för den jag är och har blivigt med dig dessa år! Du klagar aldig på mitt jobb med Mo, du skulle aldrig be mig ändra mig för du tar mig alltid för denag är! Du skulle finnas för mig i alla...

Av Desiree Milo - 5 juli 2010 20:49


Snart ska man iväg i 3veckors tid kommer att bli jobbigt att vara ifrån kärleken så länge men vad ska man göra!?   Kanske ska till moster på fredag ska se om man kan gå lite i huvudstaden behöver ju införskaffa en bekini :)   Aja ska gå å stä...

Av Desiree Milo - 17 maj 2010 22:40

   Jätte kul att man har föräldrar som inte ens tänker på sin dotter, de kunde inte ens skicka ett ynka sms. Fyfan har nog inte känt mig så här bortglömd på länge :(  Aja tur att man har en egen familj!! Hejdå       ...

Av Desiree Milo - 8 maj 2010 10:22

Har inte gjort så himla mycket ännu har mata å byt på Moa har även damsugat lite, tvättat. Så nu finns de inte så mycket kvar att göra än att vänta på att svärfar ringer och säger att de är på väg hit för att fika lite :)   Ne nu ska jag fortsätt...

Av Desiree Milo - 7 maj 2010 10:28

Nu har man pratiskmarknadsföring A och vi har redovisning kl. 10.45 och jag å Marie va klar för typ 10min sen så nu ska man bara sitta och vänta på alla andra ska blir klara :( Sen kvart över 11 slutar man och får HELG :)   Ne nu ska jag vara soc...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards