Alla inlägg under november 2008

Av Desiree Milo - 27 november 2008 17:30

Idag är man i 11+6 :) De är ganska skönt blir ju även 17 år idag älskling tar bara hand om mig å bebis :) ne nu ska vi gå å äta mat å tårta :)



Pussåkram

Av Desiree Milo - 24 november 2008 22:15

Va hos mamma i lovet för att lillsyster fyllde 2 år :) Sa då till mamma att något va väldigt konstigt med min kropp, mamma sa att vi skulle göra ett gravtest för att vara säker på att jag inte va på tjocken de va jag ju inte.


Så åkte man ju hem i slutet av vecka 44 :) de va skönt, men min kropp va fortfarande konstig så den 10 Nov gick jag till skolsköterska så hon ringde till undomsmottagningen i Härnösand så jag fick en tid där för att kolla en gång till att jag inte va gravid, då till min stora förvåning va de positivt :S.


Idag har man gått ut med de till hela klassen de blev inte förvånade för de hade sett att magen va anorlunda. Har ju pratat så himla mycket med allt och alla om de men man känner sig ändå ganska ensam om saken :(


Aja man får se vad som händer å sker! 


Godnatt

Ovido - Quiz & Flashcards