Alla inlägg under september 2009

Hmm

Av Desiree Milo - 27 september 2009 15:58

va ett tag sen jag skrev men de har inte hänt så himla mycket. Livet flyter på som vanligt Moa växer så de knacka men i morgon ska vi till birsta och handla lite saker innan vi ska till damnark, längtar verkligen tills vi ska dit. På torsdag börjar man skolan igen fyfan vad tråkigt de ska bli :( vill helst bara vara hemma med Moa men men man måste ju gå klart skolan så man slipper den sen.


Ne nu ska jag städa lite, Hejsvejs

Av Desiree Milo - 14 september 2009 16:04

Ja de har inte hänt så mycket har bara varigt allmänt less dessa dagar. Tina är ju helt störd hon har verkligen koll på noll sen fick man veta att jag inte går på skolan längre enligt henne så jag kan verken komma på floristiken lr följa med till borgvattnet, för att hon har skrivigt ut mig ur skolan så de blir ju kul att se vad som händer när de va meningen att jag skulle börja om jag ens får börja igen Obestämd. Sen så håller man att få damp på Fredrik han bryr sig verkligen bara om sitt jävla wow han bryr sig inte ens om sin egen dotter de är fan bara sjukt :@

Av Desiree Milo - 11 september 2009 22:29

Nu har man nattat Moa igen, har varigt en hyfsad lung kväll men de är skönt att hon är vaken och tittar men när hon blir över trött är de bara jobbigt. Annars händer inte mycket finns inget att se på tv lr göra överhuvudtaget :( tror nog jag ska sova snart så god natt och sov sött!


Pöss

Av Desiree Milo - 11 september 2009 16:18

Nu har jag hållt på hela eviga dagen men att få bloggen till att funka kunde ju inte logga in Obestämd. Har inte gjort något alls idag mer än att ta hand om Moa, ska lä städa lite sen när Fredrik kommer hem :) har ingen aning om vad man ska göra tills dess har i alla fall pratat med folk om op:en får la se vad de leder till. Men nu ska jag ta min lilla dötter som bara gnäller :)


Pusss

Av Desiree Milo - 10 september 2009 22:00

Nyss mata Moa segt men skönt att bara sitta å koppla av med henne, men de va ju tyvärr sovtid för den lilla flickan. Jag å Fredrik ska se Harry Potter men jag lär ju somna som vanligt haha. Finns typ inget mer å säga är bara allmänt seg och vill sova :)

Ovido - Quiz & Flashcards