Alla inlägg under oktober 2009

Av Desiree Milo - 25 oktober 2009 21:35

Idag skaffa jag en ny bilddagbok för den andra blev hakad och bilder på Moa togs. Vill du ha min nya bilddagbok så skriv på den gamla så får jag avgöra vilka som ska ha den :)

Av Desiree Milo - 24 oktober 2009 21:51

Har inte hänt så mycket sen sist ja skev bara att jag och Moa är förkylda. Tur att man blev sjuk samma dag som lovet börja annars hade Tina fått nå damp som vanligt. Uscha kan ju inte på stå att vi kommer överrens alls. Ikväll blir de bara film med mig djälv för Fredrik spelar wow och Moa sover mest nu när hon är sjukis. De va nog allt ha de bra.


Pussåkram

Av Desiree Milo - 8 oktober 2009 22:29

Bara för att jag är fixerad!! Ja du Marie vad ska man säga!?

  

Av Desiree Milo - 8 oktober 2009 22:26

Gud vad stolt jag är över dig du är nu i steg 3 :)

mammas älskling<3


  

Av Desiree Milo - 8 oktober 2009 21:22

   Nu sitter jag här i soffan och tittar på inlåst de är ganska intressant, de va skönt att sluta tidigt idag va hemma ca 15.15 den la jag mig i sängen och sov till ca 19.00 de va as skönt. Imorgon går man bara på förmiddagen för Moa ska till bvc.


Ikväll ska man se på rysare med gubben tur att han är hemma annars hade jag inte vågat de den, nu håller min underbara på att vakna hon lär ju vilja ha lite gröt :) Min lilla "stora" flicka.


Tycker de är as skönt att ha dig hos mig vist vi har haft våra motgångar men de går ändå du finns där och stöttar mig vi delar åsiker och vi bruka föra överrens hoppas du fattas vad du betyder. Älsakr dig M<3

Mammas gumma<3

Aja

Av Desiree Milo - 5 oktober 2009 17:13

Skiter fan snart i allt för ignorera du mig sen så ringer du å bara klaga klart som fan jag blir le på dig. Har pratat med Tina nyss då kom vi på att jag inte har någon lektion på förmiddan de är nice :D

Hoppas bara de blir bättre annars skiter jag i allt å gör de som va menat att jag skulle göra från första början pallar fan inte mer skit från dig fattar noll av allt kan ingen vättig människa förklara vad de är som händer med mitt liv just nu. De ända som är bra just nu är min älskade dotter å sambo vad hade jag gjort utan er?


Aja nu ska jag försöka plugga lite om jag inte är allt för le.. Hej hej

Av Desiree Milo - 2 oktober 2009 13:04

Trodde du va äkta  men du va lika falsk som alla andra fyfan vad besviken jag blir på dig. Vet fan inte vad jag ska göra :( önskade jag viste det.

Ovido - Quiz & Flashcards