Alla inlägg under oktober 2008

Av Desiree Milo - 20 oktober 2008 23:45

Har inte skrivigt på ett tag kanske är dags nu!?

Förra veckan var jag inte på skolan fan ja orkar inte, jag skiter i allt de ända som verkligen betyder något är min familj, jag saknar vissa saker men nu är de ju som de är(ingen vet vad som händer i mitt huvud lr i mig). Vill inte riktigt berätta för någon hur jag igentligen mår för man vet ju aldrig vad man får för svar hoppas bara att jag har gjort rätt beslut får se på onsdag hur allt blir. Fan tänk om jag har fattat fel beslut om allt bara blir skit. Ne nu ska jag absolut inte tänka så då blir de bara mer piss av allt, får ta livet som de kommer. Har så svårt att 3 personer är så j***a bra på att förstöra men eftersom du inte pratar med denna person nå mer så ta mif f*n att vi inte har bråkat på hela den tiden fattar inte hur du kan bli så på verkad av denna person vaf*n är de som gör denna person så speciell!?


Igår hade jag och Sterner 8+2månader, har inte kännt mig så här lycklig på länge som jag har gjort i helgen :). Idag fick jag mina pengar så jag köpte en tårta så jag är min älskling har bara myst hela kvällen bara tänkt på varandra.En riktigt underbar kväll med min älskling :)<3.


Imorgon måste jag verkligen orka gå till skolan har ingen lust men jag har lovat min baby sviker honom inte nu inte efter allt han har gjort för mig den senaste tiden. Helt j***a underbar<3


Aja

Av Desiree Milo - 11 oktober 2008 14:15

Visa sig att klassen ska ha film kväll ikväll men jävligt konstigt att flera i klassen inte viste om de.....Säg inte att de är Rottrollet som ska ha de om halva klassen inte vet..........

Hmm

Av Desiree Milo - 9 oktober 2008 20:45

Ja idag har dagen gott ganska bra. Jag och Camilla hade as kul på navet idag fan vad du skratta åt min farfar. Det är skönt att vara hemma vill bara ha as kul varje dag:)

Finns inget jag kan säga för att beskriva min kärlek till dig hoppas du fattar hur mycket du betyder skulle dock vara kul om jag fick höra det samma av dig fast jag vet de men de skulle ändå vara kul att höra.


Älskar min älskling<3

Av Desiree Milo - 6 oktober 2008 20:30

Kom hem och då va allt bra :)

Jag vill nu men inte du :(

kommer aldrig lämna dig 


Älskar min baby Fredrik Sterner<3

Av Desiree Milo - 5 oktober 2008 19:30

Idag vet jag inte vad jag känner jag har as många känslor idag. vet inte vilken av alla känslor jag ska gå på bara. Det är nog ingen som vet riktigt vad man ska göra när man har för mycket att tänka på. Jag sov bort hela dagen idag vakna typ 15.40 fast jag var ju vaken till 07.30 i morse inte konstigt att jag är trött nu. Man kanske skulle ta någon dag borta från allt så man får rensa skallen lite det skulle verkligen behövas ialla fall idag.

Allt skulle bli mycket bättre om man bara kunde stänga inne sig och sitta där i flera dagar och tänka inte behöva tänka på någon lr något det skulle vara skönt ljust för tillfället. Men det lär nog gå över jag kommer nog i kapp alla mina känslor så jag vet hur jag verkligen känner. Det kommer nog en dag vad jag vet vad min kropp, mitt hjärta och min hjärna vill göra.

Ne nu har jag inget mer för tillfället så nu ska jag se klart på tv :) Höres.

Av Desiree Milo - 5 oktober 2008 19:15

Detta inlägg skriver jag till min älskling Fredrik Sterner.


Det kan vara jobbigt ibland men va kommer alltid ta oss igenom våra jobbiga tider. Jag älskar dig nu och föralltid du är verkligen det bästa som hänt mig :).

Utan dig är jag inte den jag är du gör mig till den jag är.

Tackk för allt baby<3

:)

Av Desiree Milo - 4 oktober 2008 13:15

Hade en as sjuk dröm om att jag och min syster Sandra cyckla runt i ljungby och sen körde svärfar Sonny förbi i en buss, han hade tydligen flyttat efter mig och Sterner. Sen rätt som de va gick jag runt och räknade pengar inne i en butik :S. Jag fatta noll av min dröm .Ja nu har man bara varigt vaken 1timme. Började dagen med att gå och röka sen fick man massera bubben fan vad han gnäller. Kul va det i alla fall :)

Vid 15.10 ska man åka mot tråk Tallnäs JA VILL INTE. Menmen sen efter 18 får man skjus hem av svärfar det är ganska nice då slipper man slösa pengar på busskortet :D

Av Desiree Milo - 3 oktober 2008 22:45

Ikväll råka bubben förstöra mitt halsband:( Men det var ju bara kedjan så imorgon blir det att köpa en ny kedja så man kan använda de igen :)


Älskar min bubbe<3

Ovido - Quiz & Flashcards